maanantai 14. helmikuuta 2011

Perhokarvat ojennukseen


Rakas mieheni on vähemmän rakas, kun kevät koittaa ja hän ryhtyy vääntämään urakalla kesän lohireissuja varten perhoja. Tämä tarkoittaa, että parvella sijaitseva työ/makuuhuoneemme on täynnä kukonniskan tai rämemajavan karvoja ja kaikenmaailman joulukoristehilettä.

Olen taistellut tätä vastaan jo useamman vuoden mutta lopullista voittoa ei ole vielä saavutettu. Prisman kassit komistavat edelleen työpisteemme vierustaa. 

Mies yrittää parhaansa. Eilen hän lähti Bauhaussista hakemaan vanerista työkalulaatikkoa, johon Prisman kassit saataisiin upotettua. Mitat jäivät kuitenkin minun tarkastuksessani kiinni - miehen logiikalla työkalulaatikko saataisiin työpöydän alle ja ei haittaisi, että tuoli ei sinne enää mahtuisi. Mies sai tulla tyhjin käsin kotiin.

Nyt siis etsitään toimivia säilytyslaatikostoja, jotka saadaan pöydän päälle pinoihin, jotka näyttävät hyvältä ja joihin mahtuu kaikenmaailman karvaa kassitolkulla.

Yllä olevat Ikean Pränt -laatikot ovat minulle uusi tuttavuus ja niiden pelkistetty ulkonäkö miellyttää... mies kommentoi, että liian pienet ja näyttävät linnunpöntöiltä. 

Taistelu jatkuu. Lisää mielenkiintoakin luvassa, sillä uusi harrastus, metsästys, vaatii asekaapin stailausta muuhun sisustukseen sopivaksi. 

1 kommentti:

Hipsu kirjoitti...

Voi näitä pulmia, minun mies virittelee uudelleen metsästysharrastustaan nyt kun meillä on koira (englanninspringerspanieli). Olen jo kauhulla miettinyt että minnekäs se ase, kenties myöhemmin ne aseet sitten laitetaan. Minun visuaalisesti vaativaa silmää ei miellytä mikään epämääräinen säilytyssysteemi, haluan ne piiloon jonnekin, mistä hän kutenkin saa ne niin kätevästi, ettei sekota etsiessään ihan joka paikkaa, jonka jälkeen minä päätyisin siivoamaan mylläyksen aiheuttamat sotkut. Asekaappi kuulostaa kiinnostavalta, sellaiselta loft henkiseltä peltiseltä, kapealta, korkealta (vai millaisia ne on?), mutta minne ihmeeseen sen sijoittaa, kenties vaatekaapin sisään? :D
Hih, voi noita miesten harrastuksia, kun ne vaatii omat säilytyssysteeminsä joiden pitäisi soveltua niin monen muun homman kanssa meidän naisten mielestä yhteen.